آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

  • ۰
  • ۰


Caller:Hello, is this the Parkland Hotel

سلام هتل پارکلند ؟

Receptionist:Yes, I am Finn. How may I help you

بله من فین هستم چطور می تونم کمکتون کنم

Caller: I’d like to book a room for tomorrow

می خواهم یک اتاق برای فردا رزرو کنم

Receptionist:For how many people

چند نفرید؟

Caller: Just me

فقط خودم هستم

Receptionist: Okay Sir. What’s your complete name, please

میشه اسمتونو کامل بگید؟

Caller: Rouf Hughes. What is the total cost

راف هوگس.هزینه کل چقد میشه؟

Receptionist: That would be $120 per night

شبی 120 دلار میشه

Caller: No problem. Book the room for one night, please

مشکلی نیست. یک اتاق برای یک شب برای من رزور کنید

Receptionist: Sure, may I know your cell phone number

می تونم  شماره تماستون را داشته باشم؟

Caller: Yes, it’s 345 344

حتما, 345344

Receptionist: Thank you. How would you like to pay

ممنونم چطور هزینه تان را پرداخت می کنید

Caller: I can pay through credit card

از کارت اعتباری پرداخت می کنم

Receptionist: Okay. I will call you back in about 10 minutes to confirm your booking

بسیار خوب, من ده دقیقه دیگر برای تایید کردن اتاق رزرو شده با شما تماس خواهم گرفت

Caller: Thank you very much

خیلی ممنونم.

Related Posts

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • ayda norouzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی