آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

  • ۰
  • ۰

راهکارهایی موثر برای یادگیری زبان

این نگرانی ها به‌جا هستند و شاید موارد دیگری هم باشند. مثلا ممکن است نگران تلفظ صحیح کلمات باشید. در واقع، شاید اصلا ندانید که از کجا باید شروع کنید. در حقیقت یادگیری زبان لزوما به معنای نشستن پای کتاب نیست و منابع زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند که در مسیر درستی قدم بردارید.

اگر در خانه تان از روش ها و منابع درستی استفاده کنید، کارتان روی غلتک می افتد. پس حتما این راه های عالی را برای تمرین زبان انگلیسی امتحان کنید.

تلویزیون تماشا کنید

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که تلویزیون تماشا کنید.

تماشای سیمپسون‌ها - یادگیری سریع زبان انگلیسی

« خانواده ی سیمپسون»

برای یادگیری سریع زبان انگلیسی کارتون ببینید. شاید کارتون خانواده ی  سیمپسون را بشناسید. این انیمیشن کمدی در همه ی دنیا مشهور است و مخاطبانش را با همه ی فراز و نشیب های یک خانواده ی پرتنش آمریکایی همراه می کند. این انیمیشن، بامزه است و از نظر فرهنگی هم اهمیت دارد؛ چون با جنبه های مختلف زندگی روزانه مثل مدرسه، کار و زندگی اجتماعی سر و کار دارد. این برنامه هم چنین از نظر کلمات عامیانه بی نظیر و یک منبع فرهنگی خوب است. نقش اصلی داستان، هومِر سیمپسون (Homer Simpson)، یک بازرس دست و پا چلفتی و بامزه است که در یک نیروگاه هسته ای محلی کار می کند. همسرش، مارج و سه فرزندشان هم، دیگر نقش های اصلی این برنامه هستند. تعداد زیادی کاراکتر دیگر هم در این انیمیشن حضور دارند.

«Friends»

حتما در مورد این سریال کمدی مشهور آمریکایی که داستان زندگی ۶ دوست است که در محله ی مَنهَتَن نیویورک زندگی می کنند، شنیده اید. چون این سریال سالها ادامه داشت، تماشای تغییراتی که در زندگی و روابط این افراد اتفاق می افتد خیلی جالب و هیجان انگیز است. این «دوستان» آدم های پیچیده ای هستند. رِیچل اهل مُد و بامزه است، راس خجالتی است و خیلی اهل معاشرت نیست و فیبی شیرین و کمی دیوانه است!

زبان شان خیلی عامیانه و ساده است و اگر می خواهید حرف زدن تان طبیعی به نظر برسد، حتما این سریال را تماشا کنید. زیرنویس این سریال به زبان فارسی هم موجود است و شاید بد نباشد یکی دو فصل اول را با زیرنویس فارسی ببینید.

«FluentU»

اگر به دنبال منابع ویدئویی دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی هستید،FluentU را هم امتحان کنید. این سایت یک مجموعه ی بزرگ از ویدئوهای  انگلیسی دارد که از منابع دنیای واقعی مثل کلیپ های موسیقی، برنامه های تلویزیونی، تریلرهای فیلم «بازی گرسنگان» (The Hunger Games)، اخبار و سخنرانی های الهام بخش گرفته شده اند.

این ویدئوها می توانند به تنها منبع یادگیری زبان انگلیسی برای هرکس تبدیل شوند. ویدئوهایی را انتخاب کنید که با شیوه ی یادگیری، سطح و علایق تان سازگار باشد و بعدا این سایت ویدئوهای بیش تری را به شما پیشنهاد می کند!

این عالی است که بدانید چه ویدئوهایی برای یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کنند. به علاوه، FluentU ابزارهای یادگیری زیاد دیگری را در اختیارتان قرار می دهد تا با کمک آنها در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنید. این ابزارها شامل عبارت های متقابل، فلش کارت ها، لیست کلمات و … هستند تا گرامر و دایره ی لغات تان را تقویت کنند.


  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • ayda norouzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی